Tramitació i gestió de les pràctiques

Gestió de les pràctiques

Les empreses que teniu interès d'acollir estudiants en pràctiques de les titulacions de l'ETSEQ haureu de descarregar i emplenar el formulari d'Expressió d'interès, per cadascuna de les places que oferiu.

[DESCARREGAR FORMULARI EXPRESSIÓ D'INTERÈS]

Un cop complimentat aquest formulari haureu de prémer sobre el botó d'enviament, al final del document. Si s'ha enviat correctament rebreu un avís de rebut.

Aquest formulari permetrà que el centre pugui facilitar-vos les dades dels estudiants en funció de la titulació/ns seleccionades, i així poder dur a terme el procés de selecció. Un cop arribeu a un acord amb l'estudiant, ho haureu de comunicar a practiques.etseq(ELIMINAR)@urv.cat per completar el tràmit del conveni.

Tramitació del conveni de pràctiques

Els estudiants que facin les pràctiques a una empresa necessitaran un conveni de pràctiques. Caldrà demanar el conveni a través de la següent sol·licitud que caldrà que es faci arribar emplenada a practiques.etseq(ELIMINAR)@urv.cat.

[Descarregar Sol·licitud en Català]

La gestió del conveni serà per correu electrònic i des del centre es donaran les indicacions de signatura tant a l'empresa com a l'estudiant un cop estigui preparat. Primer signa el/la director/a de l'ETSEQ i quan està signat per tothom (ETSEQ, estudiant i empresa) s'ha de retornar a practiques.etseq@urv.cat.

IMPORTANT: La tramitació del conveni s'ha d'iniciar amb un mínim d'una setmana-10 dies abans de la data d'inici de les pràctiques.

El mes d'agost és inhàbil per la tramitació de convenis de pràctiques